Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Podle názorů nezávislých analytiků je E. fondy lepší vůbec nečerpat. Protože se vymýšlí často nesmysly na co se využijí, nebo rozkradou a polovinu ceny hradíme z daní a to se ještě stává že kvůli netransparentnosti částku z fondů již utracenou musíme vracet. Takže ekonomicky lépe je fondy nečerpat. Prý dokonce se loni rozpočtu dařilo právě protože jsme je čerpali málo (Šichtařová)

3 1
možnosti
DB

Šichtařová nemá ponětí...a běžte se podívat na investici do plzeňského nádraží to nám zaplatí EU...cca 1,5 miliardy.....

dotace a fondy nemohou za to, že na správných místech sedí spousty nesprávných lidí, které si tam navolili voliči......chce to lépe vybírat....a blokovat ty strany , které dávají na svých kandidátkách jen na výběr z velkého a menšího zla........

0 1
možnosti
MB

Jsem laik, nicméně ty dotace EU jsem chápal - Dobře, jste země zdemolovanou Komunisty, tady máte levné prachy a dejte si do pořádku - Infrastrukturu, nechť se propojí dálnice a rychlo železnice, podobně pak kulturní památky evropského významu. Bude se cestovat - ledacos se opraví ... Nehledě na byrokracii - dobrý šolich přerozdělovačů, pak ony podivné projektíky od soukromých hotelů - golfová hřiště - po sjezdovy a rozhledny v nížinách - přes vodní parky bez pramenů vody - mnohé cyklozezky od nikud - nikam ... Následně předstrčené firmy - dotace, že ANO ... Naše banky přetékají penězi - projekty chybí - nechápu proč se na podobné účely nepůjčuje, podobně jako Hypo úvěry pod 2%. Jak říkám, jsem laik ... Nový druh podnikání - ulap si svou dotaci - odevzdej nám svoji mzdu a běž se postavit do fronty na kotel, nebo dešťovku ... :-)

0 0
možnosti
SB

A tady je rozdíl mezi mnou a Vámi.

Vy píšete, že jste to chápal, ale naznačujete, že Vás překvapuje, jak se s nimi nakládá.

Já dlouhodobě mám názor, že obecně platí, že kde se točí velké peníze, jsou i velké čachry.

Ani v nejmenším mě nepřekvapilo, že se tohle děje. Prostě jsem to čekal, jelikož takové je lidská povaha. Nikoli povaha všech lidí, ale těch, kteří mají lokte. A je jasné, že o dotacích rozhodují pouze lidé s lokty (nějaký venkovský strýc nebo nějaká venkovská teta, kteří chovají králíky, chodí na trávu a večer si pustí Ordinaci v růžové zahradě nebudou rozhodovat o dotacích).

1 0
možnosti
SB

Já bych byl ze všeho nejraději, kdyby žádné dotace nebyly a kdybychom si žili za své. Bez dotací, ale též bez zbytečných odvodů.

Můj soused na patře paneláku Karel vydělává více než já (je advokát), ale také více utrácí. Jelikož oba žijeme za své, nedělá zlou krev ani jedno, ani druhé. Jemu není nic do toho, že já vydělávám méně než on, a tudíž mi to nevyčítá. Mně není nic do toho, že on utrácí více než já, a tudíž tohle nevyčítám já jemu. Jakmile by nás někdo nutil nějak hospodařit společně, část příjmů dát někam na společnou hromadu a z toho čerpat na to či ono, do půl roku bychom si vjeli do vlasů. On by mi vyčítal, že do společného rance financí přispívám méně než on, já bych mu vyčítal, že on utrácí více než já. Oba bychom měli pravdu v tom dílčím hledisku. A jakmile má někdo částečně pravdu, ale je to pravda jednostranná, tak se celkové pravdy nedobere nikdo.

Takhle spolu vedle sebe žijeme a navštěvujeme se už dvacet jeden rok a nikomu nevadí ani jedno, ani druhé.

4 1
možnosti
Foto

Pokud byty vlastníte tak do společné kasy částečně peníze dáváte-fond oprav, společná elektřina....(pokud ne hradíte to v nájmu)

A přestože do společenství vlastníků odvádíte peníze-povině ne z vlastní vůle-tak se očividně dokážete shodnout a být v pohodě.

Povinných odvodech problém není.

0 1
možnosti
JK

To se nám to hospodaří z cizího, no neber to. Jak nám to bezvadně v tom zemědělství funguje, kdopak je asi největším příjemcem dotací v zemědělství? Jak asi na megadotace hledí jiná odvětví, u kterých tento stát narovnává podnikatelské prostředí a zde vidí bezprecedentní zvýhodňování jednoho proti druhým.

DOTACE JSOU ZLO. Nikdo, ani zemědělci nepotřebují dotace, nechte jim jejich vydělané peníze, nenuťte je házet je do státní, či bruselské, černé díry, ze které vypadne zpět ani ne polovina za velkého mediálního humbuku.

4 1
možnosti
Foto

Zlatá slova, ovšem kozel dělá zahradníka rád.

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Předseda Zemědělského svazu ČR Viceprezident Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů Viceprezident Agrární komory ČR Místopřeseda Družstevní asociace ČR

Seznam rubrik