Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

V poradech o zemedelcich jsem si vsiml, ze toho dnes maji hodne rizeno pocitacem. A take ze musi vykazovatkolik zeho na pole vyvezou, aby neznecistovali spodni vody. Ty doby, kdy kdy mohli vyvezt hnuj a mocku od sta krav na jeden hektar pudy a pro deti bylo nutno kupovat mineralku jsou diky bohu uz za nami. Diky bohu a EU.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za reakci, zcela s Vámi souhlasím. ze zemědělce se pomalů stává úředník, který se více bojí toho, že špatně vyplní formulář, než toho, jak dopadne úroda.

0 0
možnosti
PV

Tak jsem si přečetl tento blog a zajímalo by mě, kam až povede byrokracie a zda bude někdo v zemědělství pracovat - četl jsem slova jako institut, dotace, směrnice, greening, cross compliance, regulace, normy atd - a tak mi z toho nějak vypadl ten zemědělec - víte - to je takový ten chlapik v montérkách a holínkama 8-o

Víte - já si prostě myslím, že kdyby se prostě ze systému odřazaly všechny ty pijavice, které nic nevyrábí a nic neprodukují a jen vymýšlí další lejstra a nařízení , tak by možná zbyly peníze i na pohnojení toho pole !!

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1047x
Předseda Zemědělského svazu ČR Viceprezident Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů Viceprezident Agrární komory ČR Místopřeseda Družstevní asociace ČR

Seznam rubrik